sunnuntai, 22. heinäkuu 2007
minä menen piakkoin naimisiin.salaa.ystävä, jonka piti olla kaaso tietää, ettei pääsekään kaasoksi, muttei tiedä hääpäivää.muut ystävät ei sit tiedä senkään vertaa.aika kamalaa ja toisaalta niin ihanaa.kun on ihminen, jonka on vaikea pitää asioita sisällään niin hankalaa se on. haluaisi kuuluttaa onneaan kaikille ja erityisesti niille parhaille ystäville. se mahtaa sitten vähän aikaa olla se jymyjuttu ja selitellä varmasti saa.perheet vain tulee, mutta ei kummit eikä muut.kauheesti on järjesteltävää kun häät onkin vuotta aiemmin kun oli suunniteltu.mä halkean.

Kommentit